joi, 17 februarie 2011

Cica, eu sunt ala...

Citind blogul domnisoarei http://so-what-bitch.blogspot.com, am gasit intrebarile urmatoare. Mi s-a parut interesant si am incercat si eu. Apreciati sinceritatea...nu, sincer, chiar sunt sincer !

1. Ce varsta ti-ai da, daca nu ai sti cati ani ai?

19...

2. Daca ai avea ocazia sa transmiti un mesaj unui mare grup de oameni, care ar fi acest mesaj?

Interesant...acesta e unul din visurile mele : Sa trimit intregii lumi, omeniei, un mesaj simplu: (cu degetul mijlociu ridicat ) “Am avut dreptate, intodeauna veti fi prosti ! “.
3. Daca nu ACUM, atunci cand?

3..2...1 ACUM !

4. Ce ai face diferit daca ai sti ca nu exista nicio prejudecata?

Nimic. Cu sau fara, voi face totul la fel.

5. Te simti "prins" de ceva la care ar trebui, totusi, sa renunti?

Da, dar nu ma intelegeti gresit, nu-i vorba de alcool , tutun sau droguri.

6. Recent, ai realizat ceva de care sa merite sa-ti amintesti mai tarziu?

Cu toate ca nu pot, as dori sa tin minte absolut tot ce stiu acum, pentru totdeauna.

7. Pe cine iubesti? Si ce faci pentru aceasta iubire?

Eu sa iubesc ?! Don’t make me laught !

8. Cand vei renunta la "cintarirea" riscurilor si a recompenselor unor actiuni pentru a infaptui ceea ce stii deja ca este corect si adevarat?

Adevarul nu exista, iar ceea ce este corect niciodata nu va fi legat de adevar. Totul este relativ, iar asta nu voi schimba eu, caci eu doar gandesc, indiferent de minciuna sau de ceea ce este gresit.

9. Te multumesti cu ceea ce "stii" deja, sau iti pui mereu intrebari?

...As vrea sa nu ma mai intreb.

10. Ce activitati te fac sa pierzi simtul trecerii timpului?

Meditatia la nemurire... si nenorocirea aia de Citiville .

11. Stii care este diferenta intre "a trai" si "a exista"?

A trai inseamna a trece prin viata, a exista inseamna a gandi cum sa treci prin viata.

12. Daca ar fi sa instruiesti, sa inveti pe altii, ce anume i-ai invata?

Nu sunt un invataor bun, dar as invata omul sa gandeasca dincolo de prostia pe care o numeste etica.

13. Ce regreti ca nu ai facut inca pina acum in viata ta?

...N-am motocicleta... si ceva mai personal: N-am spus niciodata persoanei speciale adevarul despre 0sentimentele mele...

HA, TZEAPA LOOOSERS ! =))

14. Ce te-a facut sa rizi in hohote cel mai recent?

...Hmm, asta e buna : Faptul ca am avut dreptate intr-un caz in care ceea ce am spus era...prostesc pe moment. :) ... plus The Big Bang Theory.

15. Cum ti-ai descrie copilaria, intrun singur cuvint?

Bestial !

16. Care este aroma ta favorita?

Mere verzi + vanilie = orgasmul papilelor gustative.

17. Care sunt cele mai importante 3 calitati pe care le apreziezi la un prieten?

Carisma, capacitatea de vrajeala si, nu in ultimul rad, sa-mi dea senzatia ca poate sa-mi “bage un cutit in spate” – metaforic evident.

18. Care este schimbarea cea mai importanta pe care trebuie sa o faci in viata ta in urmatoarele 12 luni?

Sa ajung un mare dictator.

19. Ai descoperit ceva nou despre tine insuti, recent?

Uimitor, DA ! ...ce?! vreti sa stiti ce ?

20. Care este cel mai important test pe care-l traversezi chiar acum?

Testul mentinerii peronalitatii si mentalitatii, caci cunostintele pe care le am, incep sa le pierd si daca se intampla asta, e SFARSITUL !!! pababibau !

21. Peste 20 de ani, ce ai vrea sa-ti amintesti din actuala perioada?

Sexul. Ce ?! acum e mai fain.

22. Cum te-ai sabotat pe tine insuti in ultima perioada?

Relativ...

23. Esti fericit? Daca da, de ce? Daca nu, de ce?

Fericirea e o boala mentala sau o iluzie. Din cauza asta exista drogati. Eu ? nu ma intereseaza fericirea, nu stiu ce e ( ;) ) si nici nu ma intereseaza... sau mai bine zis, daca v-as explica fericirea mea nu ve-ti intelege.

24. Pe cine ai vrea sa ierti? De ce nu o faci chiar acum?

N-am pe cine sa iert, caci nu am pica pe nimeni sau nimeni nu a gresit fata de mine, etc.

25. La ce actiuni ai renuntat din cauza fricii de nereusita?

Menaj a trois.

26. Ce lipseste in viata ta? Ce te-ar face sa ai o viata implinita?

Sa am foarte multi bani acum, pentru a nu fi nevoit sa-mi schimb caracterul pentru a-i face.

27. Cine te face sa te simti bine cu tine insuti?

Una din vocile din cap.

28. Ce schimbari pozitive definitive ai facut recent in viata ta?

Recent, sunt mai rau .

29. Daca ai sti ca esti etern, cum ai privi viata?

Ca si acum, cu mila de cei ce si-o traiesc.

30. Care este cel mai bun sfat pe care l-ai primit?

Fii cine crezi ca poti fi !

31. Care este principala calitate pe care o cauti in celalalt?

Sa ma provoace.

32. Ce ai invatat de la viata astazi?

Ca inca sunt bun in ceea ce fac.

33. Ce intelegere noua despre viata ai acumulat in ultimul an?

Pffff....asta e o piesa de teatru intreaga. In acteva cuvinte : Ca viata este una si aceasi, toti suntem la fel si nimic nu ne diferentiaza, caci am renuntat de mult la cautarea sensului vietii. Eu am aflat ceea ce nu este sensul vietii, dar toti il vad asa.

34. La ce obicei ai vrea sa renunti? De ce nu o faci?

La dependenta de prosti.

35. Daca ai putea sa traiesti din nou ziua de ieri, ce ai face diferit?

As fi chiulit de la DT.

36. Ce faci cand ai o ora libera?

Calatoresc in lumea elefantilor movi ce plutesc pe nori de puf verzi, cantand la harpa, in timp ce dau din aripile divine. Nu, nu fumez nimic, dar ca sa intelegeti, imi place sa-mi imaginez orice.

37. Cine este mentorul tau si ce ai invatat de la el?

N-aveti voi sanse sa aflati asta vreodata.

38. Prin toate intorsaturile vietii, cine a fost aproape de tine mereu?

Cealalta voce.

39. Care este cea mai recenta mare realizare a ta?

Patetic, dar am trecut de sesiune.

40. Luind in considerare actualele tale actiuni si obiceiuri, unde te vezi peste 3 ani?

Mai bine nu-mi imaginez, astept sa fiu surprins.

41. Ce astepti pentru a-ti desavarsi propria viata?

Momentul perfect.

42. Care este cea mai buna decizie pe care ai luat-o vreodata?

Sa devin ceea ce sunt astazi, sa renunt la ceva bun si sa dau de ceva mult mai bun.

43. Care este cea mai buna calitate pe care o exprimi mereu?

Personalitate proprie + (bonus) cultura proprie+ relativism = EU.

44. Care este cea mai mare minciuna in care ai crezut?

Speranta da roade.

45. Care este cea mai indepartata amintire din copilarie?

Cand stateam chill pe iarba la tara privind in gol cerul.

46. In afara relatiilor romantice, pe cine iubesti?

A treia voce din cap.

47. Daca ai putea ca, intorcandu-te in timp, sa porti o discutie cu cel care era atunci chiar tine insuti, ce i-ai spune?

Dorinta ta e demnta altora, caci tu esti nimcul prezent in tot.

48. Ce vezi atunci cand privesti in viitor?

O furtuna de zapada.

49. Care sunt cele mai importante prioritati ale tale?

Sa descopar mereu ceva nou despre om.

50. Care este cea mai recenta intelegere pe care ai descoperit-o si care a determinat o schimbare in viata ta?

...OK, de asta chiar nu-mi dau seama, caci imi place sa cred ca in fiecare zi imi schimb cate ceva in viata.

51. Daca astazi ar fi ultima zi din viata ta, cu cine ai vrea sa vorbesti si ce i-ai spune?

Old chap, raise this glass and say loudly “Cheers ! “

52. Vezi ca sa crezi, sau crezi ca sa vezi?

Vad foarte prost, iar a crede nu-mi e o calitatea.

53. Ai ajutat pe cineva recent?

Da.

54. Cand ai simtit recent ca tacerea iti ofera mai multe decat cuvintele?

Tac si spun totul.

55. In cine ai incredere? De ce?

Am incredere in mine. Sincer, mai are rost sa spun “De ce “?

56. Ce iubesti cel mai mult la tine insuti?

Gandul ca pot fi arogant cu un scop.

57. Ce ai face daca in urma unei greseli pe care ai facut-o, o viata s-a stins?

As gasi o scuza.

58. De unde iti vine puterea de a face ceea ce inima ta stie ca trebuie sa faci?

Inima ?! Ba, faci ceea ce faci, din cauza creierului. Doua lucruri, lipsa de moralitatea si etica voastra gaurita ma face sa fac ceea ce pot.

59. Care este cel mai mare (ultimul) adevar?

...Asta nu afli asa usor de la mine.

60. Ce te opreste sa fii fericit?

What... ?!

61. Cum definesti tu Paradisul?

Locul unde, pe marginea unui lac limpede, as sta intrins pe iarba verde, totul fiind in culoarea apusului de soare.

62. In cine ti-ai incredinta propria viata?

...Parinti, caci pana acum toti ei au avut rolul asta.

63. De ce existenta ta este importanta?

Pentru ca pot sa mor ca un nimeni, sau sa las un mesaj catre tot omul de rand. (vezi mai sus)

64. Dincolo de toate atributele, cine esti tu cu adevarat?

Sunt un tip normal ce stie sa minte, sa manipuleze, sa gandeasca, sa prosteasca si sa fie plin de sine. Arogant, demn de un rang universal. Pe langa astea, imi place sa fac pe terapeutul (The.rapist)

65. Daca ai sti ca ti-as indeplini o singura dorinta, ce ti-ai dori?

RUL THE WORLD !!! MUAHAHAHA

66. Ce ziduri ai ridicat in jurul tau din cauza fricii?

3 personalitati.

67. Cand iti inchizi ochii, ce simti?

Liniste .

68. Ce iti place cel mai mult la tine insuti?

Indiferenta.

69. Oare ce inseamna sa fii o fiinta umana?

O DA ! Chiar vreti sa raspund la asta ?! Nu pot raspunde simplu, dar umanitatea este ceea ce ne defineste, aceasta fiind natura noastra adevarta. Care este ? asta depinde de voi.

70. Ce da un sens vietii tale?

Experienta.

71. Ce este mai important: sa iubesti sau sa fii iubit?

Sa iubeste ceea ce faci, fiind iubit de cei cu care faci ceea ce faci.

72. Ce urmă vrei sa laşi în această lume?

Oricare, nu conteaza, doar sa las ultimul gand lumii intregi, nu doar unei persoane.

73. Unde gasesti inspiratie?

In imaginatie, atunci cand inchid ochii.

74. Cand ti-ai ascultat ultima oara respiratia?

Cand il imitam pe Vader.

75. Ce avem cu totii in comun, ca fiinte umane?

Natura umanitatii.

76. Cum arata astazi, pentru tine, bucuria?

Relaxarea.

77. Oare intrebarea potrivita este raspunsul cautat?

Degeaba ai raspunsuri daca nu ai intrebari.

Sper ca v-a facut placere (de fapt sper sa fi enervat ! ).

Cu respect ma inclin ! Va saluta Mr.K'

2 comentarii:

  1. Cineva sa-l invete sa scriee :-t
    Si daca tot suntem aici, e timpul sa-l internati si pentru personalitate scindata. Sau multipla?

    RăspundețiȘtergere
  2. AHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
    Doamne, cum sa nu-l adori?
    Cuuuuuuuuuuuuuum?!?!?

    "25. La ce actiuni ai renuntat din cauza fricii de nereusita?

    Menaj a trois."

    Ai o bere de la mine pentru asta! :))
    Am ras bine.
    Keep up the good job, muh dear Kaz!

    RăspundețiȘtergere