miercuri, 9 martie 2011

Nuamniciceamaivagaideeceaveamdegand !

...Some boring title here...

De dragul frumoasei perioade in care sarabatorim femeile (de fapt, le veneram), m-am gandit, asa, doar ca pot, sa comentez si eu asupra traditie sarabatorii si, misoginul din mine nu se poate abtine, asupra femeilor.

Sunt constient de faptul ca voi fi impuscat in zori, dar asta-i riscul meseriei.

In primul si primul rand : 1 Martie (pababibau). Am observat ca unii urasc sau iubesc sarbatoarea, iar altii sunt indiferenti sau se simt obligati, dar din punctul meu de vere e...cred ca ma aflu in categoria indiferenti. Singurul lucru care ma deranjeaza este ca, pur si simplu, ies in dezavantaj, si financiar si nici macar nu sunt satisfacut... Daca incerc sa ma gandesc putin, sarbatoare da o nota de, cum sa zic...dai banii pe martisor, dai martisorul fetei, te pupa. Mai stiu eu un ciclu asemanator in natura (...da, ala e – detaliez mai jos)

Numero Dos (...si nu ma refer la fund- cur adica- ) : 8 Martie = Ziua Femeii. Cea mai frumoasa zi posibila... daca esti femeie. Pe langa faptul ca se intampla acelasi lucru ca si de 1 martie, de data aceasta, veneratie este pe fata. N-am nimic impotriva, imi place sa dau o floare, o mica atenti ( o maslina), unei femei, dar pur si simplu, la un moment dat, pentru ca esti barbat te gandesti : Eu n-am ziua barbatului (exista cateva, dar sunt la fel de mediatizate, importante, etc), si chiar daca am, primim cadouri? sau macar o bere (echivalentul unui trandafir) ? NU.

Cum nu merg in ordine cronologica, acum urmeaza cireasa de pe tort : 14 Februarie (Trebuie). Dintre toate zilele negre... In primul rand vreau sa spun ca nu am vreo amintire neplacuta sau vreo frustrare cu ziua aceasta, pur si simplu nu-mi place. De ce ? Ii chiar simplu. Mai tineti minte ca am scris mai sus ceva despre un anumit ciclu in natura ? daca nu v-ati dat seama despre ce vorbesc, va spun acum : Prostitutie.

Exagerez ? Poate, dar am si eu un punct de vedere mai ciudat si, din diverse motive narcisistice si arogante, mi-l impart (asta e alta poveste). Gandim logic problema. Ce este prostitutia? (ca sa fiu ma oficial) : PROSTITÚȚIE s. f. Faptă (infracțională) comisă de femeia care practică relații sexuale cu diverse persoane pentru a-și procura mijloacele de existență. (citat din DEX...ehh...hai ca e cel putin tare ). Acum daca ma uit la majoritatea relatiilor si “iubirilor” din jurul meu obeserv ca de 14 februarie, baiatul da fetei un cadou (nu neg, exista cazuri in care primeste si el cadou, dar astea sunt foarte rare - si oricum, n-ar fi funny sa vorbesc despre), fata primeste cadou, baiatul ce primeste ? Cum, ideea propagandista, spune cum lui ii place sexul mai mult decat ei (WRONG!), el primeste un cadou : Sex. Acum uitate la definitia prostitutiei; ea nu poate trai fara geanta aia, iar el...sa zicem ca nu poate jupui stiuca mereu.

Acum voi fi intrebat (de baieti) : Si ce?! te deranjeaza ? My friends, evident ca NU. Ideea nu este ca ma deranjeaza sexul (n-aveti idee voi cat apreciez fapta), nu ma deranjeaza nici sexul ‘one night stand”, nu ma deranjeaza nici sexul pentru care platesti DIRECT, caci aceasta este ideea. Daca ma gandesc mai bine, parca suna mai bine dai 50 ron si iti trece de batut balosul, daca tot ii nevoie. Cu toate acestea poate gresesc (majoritatea vor sari cu AK-ul peste mine si vor spune ‘ GRESESTI’ – obvious), dar prefer sa cred ca sexul e distractiv, iar pentru unii chiar are si un sens sentimental, dar la baza “sa faci dragoste” inseamna sa te distrezi (...placere trupeasca...si psihica). Nu am nimic impotriva unei fete care face sex mult, nici daca ia bani pentru asta, dar ma irita faptul ca o relatie inseamna ca el sa dea cadou si ea sa dea... (intelegesti voi).

Cu toate acestea am un mic mesaj pentru dragele mele : Respect ! Este o lume a barbatilor ce este condusa de femei. Va iubesc ! Voi sunteti surse de inpiratie si depresie. Aveti atentie distributi, rezistenta sexuala (in majoritatea cazurilor), aveti puterea de a atrage priviri, aveti puterea de a manipula mai bine decat orice psiholog, sociolog sau filosof, stiti sa vorbiti cu note inalte prin tipete si chiuturi (nu stiu daca am scri asta bine – n-am idee cand voi posta, dar acum ii 3 dimineata), si aveti atat de multe calitati incat aveti respectul meu (Da da, mai mananc si eu cocos din cand in cand...no comment).

Si totusi, din dorinta sadica si dementa ( Bluealueaahahah), vreau sa dau un ochii si la celalta parte a femeilor, deci Enjoy (...o sa fiu castrat in zori) .

- Niciodata nu am reusit sa castig o cearta, o contrazicere cu o fata. De ce ? Ii simplu, eu ca baiat, am prosata tendinta de a spune lucruri logice, in timp ce ea are inteligenta putere de a spune orice, doar ca eu sa cedez.

- Alt lucru ce ma intriga este faptul ca de fiecare data, sexul este o munca pentru barbat, el munceste acolo si asta nu puteti contrazice ( si ala care da cu ciocanul toata ziua e mai odihnit), ea “munceste” stand... nu mai iau in calcul ca uneori este munca voluntara, doar asa, fara plata, sau seful e chiar dezamagit de prestatia ta. Si cand se intampla asta, avem o singura scuze “ Nu s-a mai intamplat asta pana acum”. Asta nu se intampla in cazul ei, ce dracu, el niciodata nu va spune “ Ahhhaaaaa, a fost OK”. Sincer, baieti, ati spus asta vreodata ? Concluzie : Barbatul se multumeste cu, relativ, orice, femeia are “demand” mare.

- Ce aveti in geanta ? Uneori am impresia ca lucrul ala e o gaura neagra.

- De ce va duceti cate doua la toaleta ? (Lasa intrebarea deschisa, nu vreti sa stiti parerea mea...sincer, nu vreti)

- De ce plangeti dupa un tip asa de mult, chiar daca il schimbati foarte repede ?

- Chiar vi se pare ca sexul e o povara ? (...asta ii doar pentru anumite cazuri)

- (last) De ce fiecare fata spune ca nu vrea ? Cand trupul ei zice DA DA DA ?

(Daca dispar misterios, inseamna ca am fost rapit de 2 nimfomane blonde si sunt legat intr-un apartament de calorifer sau legat de teava de la dush... Sa ma cautati la 3 zile dupa disparitie...sau nu)

Stiti, a fost odata un batranel, se numea Freud, il stiti ? Mai, dragii mei, el a spus ca noi, hommo cretinus, avem nevroze si depresii bazate pe frustrarea sexuala. Daca va intereseaza, cercetati, nu va bat la cap cu asta. Cand am citit, nu am crezut, dar daca stai si te uiti bine in jur, observi ca sunt putine gesturi ce nu au o baza sexuala. Te imbragi provocator, vorbesti senzual, ai un look monden, te comporti cool, etc . Tot ceea ce facem se rezuma la dorinta sexuala. VREM VREM VREM ! Nu va ganditi (iar) ca blamez asta, apreciez chiar, ca sincer, in ultima vreme am observat ca aceasta caracteristica este singura care iese la suprafata, este singurul caracter ca poate fi aratat din natura noastra originara.

Ma inclin cu respect ! Mr.K’

Cheers !

17 comentarii:

  1. 1. - pentru ca femeia are intotdeauna ultimul cuvant!
    2. - prefer sa tac.
    3. - nu am geanta; dar stiu exact la ce te referi and trust me: you don't really wanna know what they fucking carry along with them...
    4. - ca sa barfim, mai mult... cred.
    5. - obisnuinta?
    6. - uneori.
    7. - rusine, frica, lasitate... uneori avem motive bune.

    ( Datorita faptului pentru ca si deoarece ma doare capul ingrozitor de cam vreo 4 ore, atat am reusit sa raspund... )

    "[ ... ] (...o sa fiu castrat in zori)"
    THIS I REALLY DON'T WANNA MISS!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. mda, mi se apleca de la postul tau. sincer. si eu care aveam o parere buna despre tine. si mda, nu o sa spun ceva logic acum pt ca sunt frustrata(si majoritatea baietilor ar spune "e nefututa". mda. tipic. asa cum si tu generalizezi, asa o sa o fac si eu).
    ai un limbaj care lasa de dorit. bun, pt a ma face inteleasa, o sa vorbesc si eu acum la fel de....frumos
    crezi ca toate ne futem pe data de 14 februarie pt o geanta? crezi ca toate ne imbracam intr-un anumit fel si vorbim cu un ton special pt a vi se ridica voua nivelul de trai? nu zau? daca tu ai avut norocul sa dai peste una care se fute cu tine doar pt o geanta.....aleluia. personal, ca fata, stiu doar o tipa care ar face asa ceva.(daca ai nevoie, iti spun numele, adresa....tot)
    prin toate posturile incerci sa ne faci de cacat. da, pe noi, femeile. bun, ca vai credem ca iubitm, ca vai....mortii nostri. si acum daca spui ca ne apreciezi, crezi ca ne-ai facut sa ne simtim mai bine sau cum? avand in vedere ca ne-ai facut PROSTITUATE pe toate(si nu, nu ma simt, da' ai generalizat) nu am cum sa ma simt bine cand spui ca ma apreciezi.
    si o sa imi spun parrea legata de intrebari
    o sa raspund de la chestia cu geanta, ca sa nu-mi spun propria parere despre inteligenta majoritatii baietilor
    1. in geanta mea se gasesc caietele si cartile pt liceu, un balsam de buze, servetele de nas, pixuri, un absorbant si un mare vibrator
    2 mergem cate doua ca sa ne regulam cu vibratorul meu
    pana mea. ce vrei sa-ti spunem
    deci, exliminam vibratorul. mai am in geanta cate o carte pe care o citesc in drum spre casa si tot timpul o sticla cu apa.
    mergem cate doua pentru ca ne plictisim pt drum pana acolo si pt ca, acolo nu sunt baieti si putem vorbi linistite despre "problemele fetelor"
    3. stii? nu toate fetele plang. da' majoritatea cred ca plang din prostie, de sufarare sau de invidie.....habar n-am ce sa-ti raspund aici. inca n-am patit-o.
    4. nici aici nu stiu, nici prin asta n-am trecut momentan. da' nu cred ca fetele gandesc ca e o povara. nu stiu peste ce ai dat tu, da' pers pe care le cunosc, nu gandesc asa
    5. pt ca mintea spune ca nu. noi nu gandim numai cu vaginul, asa cum majoritatea baietilor gandesc cu "balosul"(ca sa te citez pe tine). si asa cum a spus ai ATP, din lasitate si din rusine. daca spunem ca nu vrem, spuneti ca suntem speriate de bomba, daca spunem ca vrem....nimfomane, curva si mai stiu eu ce
    in cocluzie(mda, nu e corect sa spun asa). postul asta mi se pare un mare NIMIC
    ma intreb, oare o sa pui vreodata ceva si despre inteligenta unor femei(si nu cred ca imi am locul aici, da' am fost si femei inteligente) si de prostia altor baieti? o sa fie un post in care nu o sa ne faci curva, proaste, ignorate sau eu mai stiu....naiva?
    nu cred.
    mda, postul m-a scarbit. si dai bataie si spune ce vrei. oricum ma astept la ceva jignitor din partea ta. bine, ma refer acum, pt comm-ul meu. de ce vrei cu orice pret sa atragi atentia asupra ta? bls bla bla. o sa spui ceva de inteligenta ta, ca poti, ca....stii, de fapt, chiar nu-mi pasa

    cu respect, Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo !
    Ma inclin si respect sinceritatea. Ai inteles ce ai vrut.
    Nu ai inteles ce apreciez, ai inteles ce mi se pare curios.
    (Chiar ai un vibrator?...LOL - nu lua in seama)
    Ce nu ai inteles, este ca nu ma intereseaza cu cati s-a futut draga de ea inaintea mea, nu ma intereseaza ceea ce face cu adevarat, pur si simplu nu ma intereseaza.
    Mata Hari, Ioana D'Arc, Cleopatra, Marie Curie, Queen Elizabetha, Elizabeth Bathory. Femei in istorie.
    Stii pana la urma de ce exista postul asta ? Din simpla scarba, pe care o ai si tu de mine, doar ca eu o am de dragele mele domnisoare care intodeauna au pretins ceva, au crezut in ceva, dar mereu au facut altceva si au gandit altceva. Spui ca nu este asa ? Scuze, esti in minoritate.
    Crezi ca esti inteligenta, esti fara indoila, dar nu apara ceva ce, din cate vad, nu stii. Barbati despti, femei destepte, nu exista, suntem prosti cu totii, nu te simti aparte.
    Intrebarile sub linie, da, sunt stereotipuri care nu le-am inteles. Sunt mai muritor asa.
    Ai dreptate, numai eu stiu de ce oameni am dat, se spune ca de unde vin sunt cei mai rau oameni, asa o fi, poate in alte parti totul este rox (yak).
    Tie rusine sa vorbeste de fata cu altii despre probleme tale, ii nevoie de intimitate ? Copile.


    Acum sa fiu nesimtit cu adevarat : Ai o problema cu nimfomanele si curvele ?
    Imi place ca ai facut acelasi lucru ca mine, te-ai injosit si ai generalizat ca inferiorul de mine.
    Trebuia sa nu te lasi al creierasul meu misogin, nu ?

    Eu cedez.

    Cheers !

    RăspundețiȘtergere
  4. "Ai dreptate, numai eu stiu de ce oameni am dat, se spune ca de unde vin sunt cei mai rau oameni, asa o fi, poate in alte parti totul este rox (yak)."

    Pentru binele tau ( si la cum scrii tu... ) sper ca ai vrut sa scrii " ROZ "...
    Nu de alta, dar mi-a sarit mustarul cand am vazut " rox (yak). "
    Inca ma doare capul; deci, nu judec chiar asa bine...

    Cat despre comentarii...
    Am asa o placere deosebita, o satisfactie nebuna cand vad cum va impungeti voi 2.
    Nu mi-o luati in nume de rau, eu va iubesc! <3
    Dar, e chiar funneeeeeeeh! :))
    Nu stiu de ce, dar simt nevoia sa zic: Multumesc, Alexandra.
    Deci: Multumesc, Alexandra!
    Cum amandoi aveti dreptate in anumite chestii, prefer sa nu tin cu nimeni; dar imi place razboiul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, da e roz, scueze.
    Sunt putin nedormit, dar scuze.
    Nu ma impung cu ea, eu sunt un las, asa ca ma arunc in pom mai degraba.


    Dar recunosc, imi place cum se simte ofensata de faptul ca mie imi plac fetele mai "curve". Da exista fete mai curve, ca toti baietii sunt in general curve, caci "baiatul curva" in general, e pleonasm.

    Si inca ceva, pt ea, ca inca sunt capiat: Postul are o stransa legatura cu activitatea sexuala, citind comentariul tau, deduc (poate gresesc) ca nu ai o viata sexuala activa. Din aceasta cauza, te mai contrazic un pic : Nu prea ai voie sa afirmi anumite lucruri atat timp cat nu intelegi despre ce vorbesc. Poate intelegi, dar, cu tot respectul, incearca sa inrelegi putin mentalitatea sexuala a ambelor sexe, si mai ales pe a ta.

    Nu ma intelegeti greist, nu zic sa va futeti de la 15/16 ani (atunci cand te simti "ready"), Doamne fereste, aveti grija de voi mai intai.

    RăspundețiȘtergere
  6. ok, mai inainte de toate....vai de comentariul meu. multe greseli mai am. da' ma grabeam. sa raspund la ce ai spus tu K.
    normal ca nu am un vibrator :)).
    nu ma scarbesti tu(dupa cum ai vazut si in comentariile mele anterioare), ci m-a scarbit modul in care ai vorbit -: "balos" referindu/te la penis....ca sa fiu putin mai civilizata si sa sune mai corect.
    tocmai, sunt in minoritate. da' tu nu ai spus nimic de exceptii. asta am vrut sa evidentiez. ne-ai bagat pe toate in aceiasi oala
    nu ma deranjeaza ca-mi spui copile. recunosc ceea ce sunt :). dar stii care e chestia? asa cum numai tu stii peste ce oameni ai dat, asa numai eu stiu cate am patit din cauza sinceritatii mele si a faptului ca am spus clar si raspicat ce am gandit sau simtit. cred ca vorbesc deschis, da' nu ma refeream in special la mine cand am spus de jena. ti-e usor sa vorbesti, esti baiat. voua vi se accepta multe chestii, mai ales cele legate de sex. cate fete care vorbesc deschis despre sexualitate ai vazut ca sunt ptivite normal de toata lumea. ok, inchei chestia asta ca o iau pe aratura si spun niste chestii pe care nu le pot sustine cu argumente
    ATP :)). nu stiu ce sa spun, da' m-a amuzat comm-u' tau
    si revenind la tine, domnule K
    deduci bine,. nu e chestia ca nu am o viata sexuala prea activa, e chestia ca nu am deloc. si tocmai d-asta am spus in comm-ul anterior, la nr 4 "nici aici nu stiu, nici prin asta n-am trecut momentan. da' nu cred ". deci, nu am spus din propria experienta
    si tocmai asta e motivul pentru care nu pot sa inteleg. trebuie sa trec prin anumite etape ca sa pot sa dezvolt atat de bine. momentan, am spus doar ce cred

    oricum, cred ca am fost cam nesimtita in primul comm, da' chiar ma enervasei. acum sunt "zen". nu de alta, da' e filmul asta frumos pe pro tv.

    a, si inca ceva. nu am afirmat niciodata ca sunt inteligenta. sincer. eu chiar sunt ....proasta. si acum nu o spun cu falsa modestie sau ceva de genul. stiu ca am foarte multe lipsuri si nu incerc sa ma dau ceea ce nu sunt, o inteligenta, doar ca imi place sa-mi spun parerea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Stai chill.
    AI TELEVIZOR ?! LOOOOL... ce bine e acasa :((

    :-? Hmm, stai sa vedem ceva. Se pare ca ai probleme pa baza respectului de sine, ceea ce ma duce sa consider faptul ca ai ceva lipsuri in viata sociala. Presupun ca ai o varsta intre 15 si 17 ani, ceea ce ma duce cu gandul la ceva probleme tipic adolescentine referitoare la prieteni si dragoste neimpinita. Plauzibila prima, din cauza faptuli ca exista "fica" de tradare din partea amicilor, sau daca, mai putin probabil, partea a doua este adevarata... E cumva el cu prietena cea mai buna ? (acum exagerez =)) )

    Nu-ti fa griji, nu ai fost nesimtita, am apreciat ca ti-ai spus punctul de vedere si mai ales ca ai facut-o pe moment, eliberanduti furia :)

    Cheers !

    RăspundețiȘtergere
  8. ( Inca ma doare capul... am vreo 10 ore de cand am durerea... )

    I just love the spark between you guys! :))
    Haha, deci, chiar ma amuz.
    Si totodata, ma gandeam: cum ar fi daca as incepe eu un 'razboi' cu tine, Alexandra? :))
    Fiind atat de diferite, dar nu prea mult... :))
    Cine si cine mai are dreptate dupa?
    Faza cu vibratorul a fost tare, oricum. :))
    Oh, si Kaz... ti-e dor de casa? >:)
    Ahh, ce noroc pe capul meu; am un pat dublu super-mega-moale, pc si internet, stau cat vreau si cand vreau, am si TV, doar ca nu ma uit, am combina cu 'tembelecomanda'; VIATA!
    Lol!
    Iar, tu, Alexandra... cand imi zici 'ATP' vai, ma simt de parca as fi un drog. :))
    Imi place! <3 xD

    Acum intrebarea mea este: De ce nu ma complic prea mult cu ceea ce a scris Kaz?

    RăspundețiȘtergere
  9. Am net, am pat etajat, e bestial cand esti in fapta. Am 4 colegi de camera, dorm foarte putin, am foarte multe cursuri, si am ceva ce tu n-ai : VIATA DE REGIE !!!! BUYAAA !!!!

    SUCK ON THAT !

    Cum sa te complici, eu doar scriu s amuz, si sa ma amuz la comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  10. O iau pe rand ca am pierdut mult si o iau pe rand.
    1 martie, 8 martie - nu stiu. Nu ma impresioneaza, nu ma intereseaza.
    14 februarie? - e ceva tampit si de prost gust. Nu ma impresioneaza.
    Ce mai era?
    Faza cu geanta, "prostitutia" bla bla - cum sa va zic. Mmmmmm, sa nu fim ipocriti. Scopul scuza mijloacele si vorbesc serios.
    Iar acum cearta dintre voi ma dezamageste complet. Chiar nu stiti sa intretineti o cearta? Dati un comentariu furtunos iar apoi va cereti indirect scuze ca eram furiosi, ca ne-am descarcat. HAI MA LASI. Incepi, termini. Nu te dai defect. Zau, sunteti penibili. Mai aveti putin si va pupati. Te rooogggg. Daca tot ati inceput sa va certati atunci faceti-o cum trebuie, nu cu jumatati de masura. ZAU. N-are nimeni nevoie de detalii de amorul nimanui decat daca esti din Vaslui - imprastii barfa imediat si stiti ca-mi place sa barfesc.
    Intr-un final, mai mult m-a afectat cat de ipocriti si lasi si nepriceputi sa va certati mai sunteti decat postarea. Ma asteptam la ceva mai misogin, ceva mai uh si au si ah, dar e okay. Eu personal, poate sunt mai nesimtita dar nu m-am simtit ofensata deloc, spre deosebire de domnisoara de mai sus despre care mai bine nu comentez.
    Cum am mai zis, scopul scuza mijloacele si sa nu fim ipocriti, exista mai multe feluri de alb.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ah da, am mai gasit ceva.
    Nu-ti mai raspund la marile tale dileme, ti-au zis fetele inainte si ar fi irelevant.

    RăspundețiȘtergere
  12. bai, Nene. o tineti una si buna cu o cearta. ce cearta? daca imi spun parerea pe aici, chiar nu o fac de dragul tau, caitlin. si da, multumesc ca taci. mai bine decat sa-ti dai cu parerea despre mine, mai ales ca nu ma cunosti.
    m-am simtit ofensata, bun. e parerea mea. si atat. si-a spus si k. parerea. aaa, unde-i penibilitatea. daca nu suntem de acord intr-o privinta, inseamna ca ne certam? bun, daca asta crezi, atunci e cearta. scuza-mi penibilitatea
    si scopul scuza mijloacele.....atunci cand situatia o cere.

    RăspundețiȘtergere
  13. CAT FIGHT!
    This I don't wanna miss. :D
    Now, where's my popcorn? :-w

    RăspundețiȘtergere
  14. MMMM, penibilitate intruchipata, cand incepi sa povestesti despre propria viata ca sa te aperi, apai atunci cred ca intreci limita dezacordului intr-o privinta.
    Scopul scuza mereu mijloacele, ca unii ne dam pudici si suntem ipocriti e alta poveste. Si ia-o incet ca te ineci.

    RăspundețiȘtergere
  15. :))
    hai ca deja discutia se indreapta in ala directie. da' de ce crezi ca as avea chef de cearta? nici macar nu te cunosc. eu nu ma dau udica. stii, chiar mai exista oameni de genul. daca nu crezi, e problema ta. nu, nu e problema ta. e parerea ta. si eu nu te-am jignit. nici direct, nici indirect. ar fi de apreciat sa nu o faci nici tu.

    RăspundețiȘtergere